fridajosefin

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av frida bengtsson - 12 februari 2011 18:02

tjena!
vid 12 gick ja till amanda, sen gick vi ner till stan. vi kollade i lite affärer och hade kul. jag köpte en söt tunika på H&M.

  

  

  

  

   

lite bilder från dagen, på stan. 

sen efter klädprovning och kollandet efter något fint, så gick vi och åt på subway.

    

nu sitter jag och väntar på kajsa, för att hon ska komma hem från sin cup.
mamma jobbar, så jag och kajsa ska ha en mys kväll bara vi två  

tack för en underbar dag, amanda. jag älskar dig!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 12 februari 2011 11:37

hejhej!
nu ska jag dra ner till stan med amanda, vi kollar väll lite i affärer och så. det ska bli kul, för det va länge sen ja va med henne, jag har saknat henne mycket.

så här ser jag ut idag.

  

en skjort blus- ginatricot

legings med skinn lappar på knäna- MQ

ringar- gina & cubus

sen blir det snygga skor på de  

  

vi hörs senare.



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards