fridajosefin

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av frida bengtsson - 10 februari 2011 20:58

hellu!
har precis kommit hem från träningen, springandet i regnet va inte så farligt, det var faktist riktigt skönt. jag har precis ducshat och om ett tag ska jag gå och lägga mig, för jag är super trött. men innan de så ska jag plugga lite till inför mitt no prov som jag ska ha imorgon. vi får hoppas det går bra, skriver mer imorgon. God Natt Sov Gott!


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 10 februari 2011 17:54

tjena!
nu är de dags för träning, idag ska vi springa ute & de regnar  

jag gillar att vara ute & springa men när de regnar är de inte lika kul.
ja, de är inte bara jag som får lida så de är rätt skönt.

  

en rätt gammal bild på mig & kajsa innan träningen.

vi hörs.

 

 

/ frida bengtsson

 

Av frida bengtsson - 10 februari 2011 13:55

hejhej!
idag vaknade ja och va sjukt trött, orkade nästan inte klä på mig. men jag är väll inte den ända som är trött så här års. skoldagen har varit kort, först hade vi handledning- idrott, nån mental träning- spanska och sen hem till ellen. vi har varit hos ellen farmor och farfar och där fick vi lite goda vanilj bullar, mums. sen stack vi hem till ellen kollade lite tv och pluggat lite, inför vårt no prov imorgon. vid halv sju blir de träning och sen får man väll plugga lite till efter de.
  

jag älskar dig, bästavän!
vi hörs.


/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards